Klachten

Mijn intentie is ten alle tijde om jou een inhoudelijk goede behandeling te geven. En een behandeling op maat. Maar ook ik ben maar een mens. Het kan dus gebeuren dat je niet tevreden bent over je behandeling of sommige aspecten van je behandeling. Dit kan bijvoorbeeld betrekking hebben op de behandelinhoud, over de manier waarop er gecommuniceerd werd of over een factuur.

Voel je ten alle tijde vrij om hierover in gesprek te gaan met mij als behandelaar. Ik denk dat openheid van zaken ervoor zorgt dat we gezamenlijk tot een oplossing, aanpassing of alternatief kunnen komen.

Klachten functionaris

Mocht een gesprek met mij niet voldoende voor je helpen of mocht je niet tevreden zijn over het resultaat dat uit dit gezamenlijke contact is voortgekomen dan kun je ondersteuning vragen van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klacht & Company.

Hoe je dat kan doen? Stuur een mailtje naar klachten@cbkz.nl met je naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van het Centraak Bureau voor Klachtenmanagement in de zorg) neemt dan contact met je op. Meer informatie over de werkwijze of de stappen die je kan nemen? Lees dat dit document.